اثرات بخشندگي و رسيدگي به یتیمان تبیین می شود

شجاعی از تبیین اثرات بخشندگي و رسيدگي به یتیمان با بررسی سيره زندگی آيت الله ملا علي كني خبر داد.

 «سيد روح الله شجاعي» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به تهیه برنامه افلاکیان گفت: این برنامه با  هدف سبک زندگی اسلامی و مومنانه با بهره مندی از سیره و سبک زندگی علما طراحي و توليد شده است.

 

 

 

تهیه کننده برنامه افلاکیان ادامه داد: قرار است  اين برنامه به اهميت تكفل ايتام و استفاده به جا از ثروت در زندگي بپردازد.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به ضعیفان و مستمندان جهت رفع گرفتاری آنان از صفات بارز آيت الله ملا علی كنی بوده است گفتک برنامه افلاکیان با مروري بر زندگي آيت الله ملا علي كني بروي خواهد رفت .

 

شجاعی ادامه داد: آيت الله ملا علي كني چون پدری دلسوز بسیاری از یتیمان را تحت تكفل قرار داده و برای حل مشكل بیمارانی كه بنیه مالی ضعیفی داشتند مواردی را به منظور پرداخت پول داروها در نظر گرفته بود.

 

تهیه کننده برنامه افلاکیان  تصریح کرد: ساخت آب انبار و كاروانسرا از دیگرخدمات عمومی و عام المنفعه آيت الله ملا علي كني بود.

 

وی یادآور شد: آيت الله ملا علي كني بعد از هشتاد و شش سال خدمت به مردم در ۲۷ محرم الحرام سال ۱۳۰۶ قمري، در تهران از دنيا رفت و پيكر ايشان تا حرم حضرت عبدالعظيم(ع) تشییع و در مسجد عتيق حرم به خاك سپرده شد.

 

لازم به ذکر است برنامه افلاکیان به همت گروه فقه و انديشه طراحي و توليد شده است كه هر شب ساعت 23:00 از راديو معارف به روي آنتن مي رود و این موضوع چهارشنبه 26 شهريور 99 از رادیو معارف پخش خواهد شد.

 

کد خبر 972134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha