کتاب عکس « سامون» به مرحله چاپ رسید

معصومی‌گرجی گفت: تولید اخیر حوزه هنری مازندران با بیش از ۱۵۰ قطعه عکس تحت عنوان کتاب«سامون» به‌زودی منتشر می‌شود.

«مهدی معصومی‌گرجی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: کتاب عکس «سامون» با آثاری از 60 هنرمند از سراسر استان با هدف ثبت، احیا، بازشناسی، معرفی و گسترش پدیده‌های فرهنگی، به عنوان تولید تازه این مرکز به مرحله چاپ رسید.

 

رئیس حوزه هنری مازندران افزود: مجموعه حاضر در  بخش‌های آداب، آیین ها و باورها، محرم و دفاع مقدس، معماری، مناظر و طبیعت و کار و تلاش ( سبک زندگی) آماده شده که در مجموع بیش از 150 عکس را در خود جای داده است.

 

وی ادامه داد: کتاب عکس « سامون » یک اثر 180 صفحه‌ای در قالب خشتی است که آثار درج شده در آن پس از فراخوان در بین اعضای خانه عکاسان و دریافت 3 هزار اثر و گزینش نهایی آماده ارائه شد.

 

معصومی گرجی با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در هنر عکاسی و فعالیت گسترده عکاسان هنری در استان گفت: تصمیم داریم پس از انتشار اولین مجموعه عکس سامون ( در صورت مساعد بودن جمیع شرایط) کتاب‌های دیگری نیز در ادامه همین مجموعه به چاپ برسانیم.

 

وی اظهار کرد: خانه عکاسان حوزه هنری مازندران سالانه علاوه بر تولید اثر، با برگزاری نشست‌های آموزشی تخصصی، اردوهای عکاسی،  برنامه‌های موضوعی،  نمایشگاه‌های فردی و گروهی در زمینه هنر عکاسی فعالیت می‌کند. 

 

کد خبر 972138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha