طرح «همدلی»  در مسجد لولاگر اجرا می‌شود

حجت الاسلام طالبی نیا با اشاره به اجرای طرح همدلی به همت اهالی مسجد جامع لولاگر، گفت: در همین راستا در سه مرحله به نیازمندان بسته‌های معیشتی اهدا شده است.

حجت الاسلام «سعید طالبی نیا» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «همدلی» به مناسبت ماه محرم و به همت اهالی مسجد لولاگر خبر داد و اظهار کرد: این طرح به منظور کمک رسانی به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت تاکنون در سه مرحله اجرا شده و در مرحله چهارم نیز به 120 نیازمند بسته های معیشتی به ارزش 300 تا 400 هزار به مناسبت هفته دفاع مقدس  و ماه صفر کمک رسانی می شود.

 

امام جماعت مسجد لولاگر با اشاره به اقدامات فعالان این مسجد در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها، توزیع مواد ضدعفونی کننده و تولید ماسک توسط  جوانان و بسیجیان مسجد انجام شد.

 

حجت الاسلام طالبی نیا با اشاره به اینکه عزاداری ماه محرم در طول روز سه بار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شد، افزود: این مراسم در فضای باز و در خیابان و با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با استقبال مردم برگزار می شد.

 

وی از آغاز سلسله جلسات  اخلاقی در این مسجد با حضور حجت الاسلام شیخ جعفر صالحان روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰ تا۲۱:۳۰ خبر داد و افزود: اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسجد برای مدتی تعطیل بود، اما ما در مسجد فضایی برای حضور دانش آموزان به منظور مطالعه برای کنکور سراسری را فراهم کردیم.

 

امام جماعت مسجد لولاگر با اشاره به مرمت و نوسازی این مسجد خاطرنشان کرد: از سال 94 تاکنون مرمت و نوسازی این مسجد در دستور کار قرار گرفته است اما برای ادامه روند نوسازی مسجد نیازمند کمک رسانی خیرین هستیم به همین جهت خیرینی که تمایل به کمک رسانی برای ادامه پروژه نوسازی مسجد هستند، می توانند کمک های خود را به شماره 5041727010027959 واریز کنند.

 

یادآور می شود، مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان تقاطع نواب صفوی واقع شده است.

کد خبر 972229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha