طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) باید با شتاب بیشتری انجام شود

حجت الاسلام قدرتی گفت: از آنجا که توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادی است باید توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» در بازدید از عملیات ساماندهی آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین بیان کرد: بقعه متبرکه آستان امامزاده حسین (ع) علاوه بر اینكه مهم ترین قطب مذهبی قزوین است، بقعه آن هم بنای تاریخی ارزشمندی به شمار می رود و به لحاظ گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری كه بیشتر گردشگران در سفر خود به این شهر از آن بازدید كرده و به زیارت این بارگاه می شتابند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: ساماندهی این آستان مقدس به عنوان یكی از مهم ترین طرح های فرهنگی و عمرانی قزوین با برخی كش و قوس ها همراه شده كه در اجرای این طرح وقفه افتاده است، بنابراین از آنجا که توسعه آن موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادی است باید توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود.

 

وی افزود: در اجرای این طرح باید مقررات قانونی اعمال و رعایت حقوق موقوفه به عمل آید و ادارات مرتبط با طرح، مکلف به انجام وظایف قانونی و مصوبات هستند و اجرای این طرح نباید منبع درآمد غیرقانونی برای برخی اشخاص اعم از حقوقی یا حقیقی شود و دادستان در مسیر حفظ حقوق بیت المال، مکلف به بررسی و اتخاذ تصمیم قانونی است.

 

حجت الاسلام قدرتی در ادامه از فعالیت‌ اداره کل اوقاف و اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین در اجرای پروژه‌ های عمرانی بقاع متبرکه قدردانی کرد.

کد خبر 972243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha