مزار شهدای روستای قره قاسملو گلباران شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مزار شهدای روستای قره قاسملو با حضور فعالان این کانون و بسیجیان پایگاه شهید پیران غبارروبی و گلباران شد.

«علی پیران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مزار شهدای روستای قره قاسملو با حضور فعالان این کانون و بسیجیان پایگاه شهید پیران غبارروبی و گلباران شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو تصریح کرد: این برنامه معنوی با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و مقام معظم رهبری در جوار مزار شهدای این روستا برگزار شد.

 

وی اعلام داشت: برگزاری نشست بصیرتی با حضور فعالان این کانون و بسیجیان پایگاه شهید پیران در حاشیه این برنامه با حضور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار نیز از دیگر برنامه های معرفتی در راستای آشنایی با سیره عملی شهدا بود.

 

پیران خاطر نشان کرد: در این نشست بخشی از زندگینامه و وصیت نامه های شهدای این روستا نیز برای آشنایی بیشتر نسل امروز با شهدا قرائت و بازخوانی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو افزود: ترویج روحیه ایثار و فداکاری و رشادت در بین نسل امروز با توسل به سیره عملی شهدا امکان پذیر است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ماندگار باشد.

 

پیران تاکید کرد: چهل سالگی دوران دفاع مقدس نشان از تداوم ایثارگری در جامعه و تکیه به آرمان های انقلاب و ایستادگی در برابر زورگویی های دشمنان است.

کد خبر 972317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha