شیب ملایم ابتلا در استان اردبیل / فوت ۶ بیمار کرونایی

حبیب زاده گفت: شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل هم اکنون دارای شیب ملایمی است و امیدواریم با این روند شاهد کاهش ابتلا در استان باشیم اما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی این روند را ثابت نگه داشت.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع رقم بیماران به 214 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل هم اکنون دارای شیب ملایمی است و امیدواریم با این روند شاهد کاهش ابتلا در استان باشیم اما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی این روند را ثابت نگه داشت.

 

وی اظهار داشت: بیشترین تعداد مبتلایان طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهرستان مشگین شهر است و از اهالی این شهرستان درخواست می شود تا در رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

 

حبیب زاده افزود: شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل هم اکنون دارای شیب ملایمی است و امیدواریم با این روند شاهد کاهش ابتلا در استان باشیم اما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی این روند را ثابت نگه داشت.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: متاسفانه طی همین مدت 6 نفر از بیماران بدحال کرونایی در استان جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 58 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و 23 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک به ویژه در محل های پرتردد و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می تواند زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را در جامعه تسهیل دهد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: نظارت های مستمر از ارگان های دولتی و اصناف با پیگیری کارشناسان صورت می گیرد تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 972343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha