​مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توسط کانون شهید گلمحمدی

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توسط کانون شهید احمد گلمحمدی کوی صالح آباد اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد.

« احسان صالحی» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون شهید احمد گلمحمدی همواره در راستای کمک به محرومین و نیازمندان پیشگام بوده و با کمک و یاری خیرین و نیکوکاران به دستگیری از نیازمندان شتافته است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی با اشاره شیوع ویروس کرونا و بیانات مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش همدلی و مواسات افزود: ما نیز همچون دیگر نهاد ها و ارگان ها به سخنان مقام معظم رهبری لبیک گفته و بیش از پیش به جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی و توزیع آن در بین نیازمندان پرداختیم.

 

وی با اشاره به اینکه این کمک ها در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی انجام شد، ادامه داد: این همدلی به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی-شهرستان اراک و هیئت فرهنگی مذهبی منتظران ظهور(عج)کوی صالح آباد و با همچنین مسئول هیئت امناء مسجد حضرت صاحب الامر(عج)، شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک و هیئت صاحب العصر(عج) مسجد حاج حسین ساعت اراک شامگاه گذشته انجام شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایام ماه محرم تعداد بیش از ۱۰۰ بسته حمایتی و ۵۰ بسته لوازم التحریر همراه با بسته های تبرکی آستان قدس رضوی حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در بین ساکنین منطقه کوی صالح آباد و خانواده های نیازمند سطح شهر اراک توزیع شد .

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی اضافه کرد: امید است این کمک ها گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا باشد.

کد خبر 972429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha