هزینه روزانه بیش از ۲ میلیارد تومان برای مبارزه با بیماری کرونا توسط علوم پزشکی فارس

رحیمی گفت: روزانه بیش از ۲ میلیارد تومان برای درمان و مبارزه با بیماری کرونا توسط علوم پزشکی فارس هزینه می شود که امیدوارم زودتر این ویروس از دنیا رخت بربندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 26 شهریور) در مراسم توزیع «کمک مومنانه» اوقاف و امور خیریه فارس که در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) و از محل موقوفه «میرزا فتحعلی خان صاحبدیوان» تامین شده است، گفت: اگر من ها کنار گذاشته و به ما تبدیل شود و در قالب همدلی اتحاد و برادری کارهای خوبی شکل می گیرد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه از ابتدای پیدایش این ویروس همه مجموعه های مختلف درگیر یاری رساندن به نیازمندان شدند، تاکید کرد: همه با نیت کسب رضایت خداوند و دستگیری از نیازمندان به این مرحله ورود پیدا کردند و فارس به عنوان برتر در این زمینه مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه متولیان مرکزهای فرهنگی و مذهبی اقدامات خوبی انجام دادند، اظهار کرد: علاوه بر کارهای مردمی و خیرخواهانه، دولت هم برای رفع مشکلات مردم تلاش هایی کرد.

رحیمی با یادآوری این مطلب که رزمایش «کمک مومنانه»، با عنوان مواسات و همدلی نامگذاری شد، تاکید کرد: 2 هزار و 360 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره از سوی دولت، برای بنگاه ها و کارهایی که دچار آسیب شدند در نظر گرفته شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه اشتغال ماقبل کرونا که تعطیل شده بودند احیا شدند و حتی اشتغال در برخی نقاط بیشتر هم شد، افزود: روزانه بیش از 2 میلیارد تومان برای درمان و مبارزه با بیماری کرونا توسط علوم پزشکی فارس هزینه می شود که امیدوارم زودتر این ویروس از دنیا رخت بربندد.

کد خبر 972445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha