فعالیت های کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی مسرت بخش است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: فعالیت های کمیته امداد به ویژه در حوزه اشتغال و خودکفایی بسیار مسرت بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «آیت الله عباسعلی سلیمانی» در دیدار با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان های کاشان ، آران و بیدگل و منطقه راوند گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با در نظر گرفتن تمام فعالیت های ۴۰ سال اخیر از نهادهای موفق جمهوری اسلامی بر اساس اهداف اولیه بوده و ما قدردان امدادگران عزیز هستیم.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود:  فعالیت کمیته امداد در تمام حوزه های اجرایی واقعا قابل تقدیر است هر چند با آرمان های اصلی مورد نظر حضرت امام و رهبری فاصله داریم ولی به نسبت، خیلی خوب بوده و همانطور که در خدمات رسانی به قشر محروم و نیازمند جامعه فعال بوده بیش از پیش در حوزه های فرهنگی و اشتغال خدمت رسانی صورت گیرد تا کرامت نیازمندان و مددجویان حفظ شود.

 

آیت الله سلیمانی ادامه داد: فعالیت های کمیته امداد به ویژه در حوزه اشتغال و خودکفایی بسیار مسرت بخش است و باید به سمتی برویم که خانواده ها و افراد تحت پوشش بتوانند به خودکفایی شغلی و معیشتی برسند و بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: خودکفا شدن یک فرد تحت پوشش زیباترین ثمره افراد نیازمند و تحت پوشش است و باید این کار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 

 

آیت الله سلیمانی بیان داشت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا از افراد نخبه که با کمک امداد به مدارج بالای علمی و فرهنگی رسیده اند تجلیل شود و اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند کار کمیته امداد فقط کمک مادی نیست و کمیته امداد با حمایت و پیگیری دانش آموزان خدمات بزرگی به جامعه علمی و فرهنگی کشور داده است./

کد خبر 972494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha