ضرورت ایجاد کارگروه طراحی لباس و تولید مدهای ایرانی اسلامی

حسینی گفت: کارگروه هایی نسبت به طراحی و تولید مد های ایرانی اسلامی در استان گلستان راه اندازی شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید مرتضی حسینی امین» عصر امروز(چهارشنبه 26 شهریور) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با اشاره به قانون تسهیل ازدواج جوانان اشاره و اظهار کرد: با دستگاه های متولی جهت ارتقاء و اجرای طرح عفاف و حجاب در سطح استان برگزار کردیم و هدف از اجرای این طرح کاهش آسیب های ناشی از بی حجابی و بی عفتی، کاهش آمار طلاق و آشنایی جوانان با آثار مثبت حجاب و عفت است.

 

مؤسس مؤسسه یاسین جوان با بیان اینکه نسبت به بررسی علل افزایش پوشش نامناسب در سطح شهر اقدام شد، متذکر شد: در بحث تهاجم فرهنگی به شدت حجاب مورد حمله قرار گرفته است، ایجاد ذهنیت نادرست، کاهش حضور فیزیکی بانوان محجبه در اماکن پرتردد، حضور مدلینگ ها با پوشش نامناسب در سطح شهر، عدم حمایت از تولیدکنندگان استانی و عدم مطالبه گری اقشار مختلف از عواملی است که باعث افزایش میزان بی حجابی در سطح جامعه شده است.

 

وی گفت: با ایجاد کارگروه مد ایرانی، ایجاد کانال تبلیغات مدل ایرانی در فضای مجازی، تبلیغات مد ایرانی در پایه استندهای شهری، تبلیغات مد ایرانی در صدا و سیما و خبرگزاری، دانشگاه ها و مدارس و دستگاه های اجرایی می توانیم نسبت به ترویج پوشش مناسب اقدام کنیم.

 

مؤسس مؤسسه یاسین جوان ابراز داشت: همکاری مدیران برای خرید پوشش های جدید برای کارکنان و جامعه هدف و همکاری اداره امور مالیاتی برای کاهش مالیات صنف تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی، ساخت تئاتر و انیمیشن با هدف تبلیغات حجاب و برگزاری کرسی های آزاداندیشی نیز می تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مؤثر باشد.

 

حسینی امین بیان کرد: باید کارگروه های طراحی و تولید مدهای ایرانی و اسلامی در استان گلستان راه اندازی شود و باید نسبت به ایجاد انگیزه های تشویقی برای طراحان و تولیدکنندگان این حوزه توسط دستگاه های اجرایی اقدام شود.

 

کد خبر 972556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha