​کمیته سامان ازدواج جوانان در شهرستان های گلستان تشکیل می شود

حق شناس گفت: با محوریت فرمانداران، راه اندازی کمیته سامان ازدواج در شهرستان ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(چهارشنبه 26 شهریور) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با اشاره به عدم حضور برخی از دستگاه های اجرایی اظهار کرد: وقتی دستگاهی در این جلسه حضور پیدا نکرده است قطعاً دلیلی وجود دارد و ممکن است دعوتنامه به این نهادها ارسال نشده باشد و در صورت عدم حضور در این جلسات این دستگاه های اجرایی ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان حذف کنید و همچنین به وزارتخانه مربوطه مکاتبه شود و دلیل عدم حضور و حذف این نهاده از ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان توضیح داده شود.

 

استاندار گلستان به حمایت ازدواج جوانان تأکید کرد و ادامه داد: با محوریت فرمانداران نسبت به راه اندازی کمیته سامان ازدواج در شهرستان ها اقدام شود.

 

حق شناس افزود: اماکنی دولتی مناسب تسهیل ازدواج جوانان در اختیار مجمع ازدواج جوانان استان قرار گیرد تا بتوانند به بحث کاهش هزینه های ازدواج کمک کند.

 

وی بابیان اینکه واژه حیا برای انسان است و تنها منوط به دین و دینداری نیست، گفت: حیا صرفاً مخصوص زن نیست و در بسیاری از مکان ها ممکن است حیا برای مرد اهمیت دوچندانی داشته باشد.

 

استاندار گلستان بابیان اینکه در بسیاری از مکان ها هزینه دین داری بسیار بیشتر از هزینه مقابله با مواد مخدر است، ابراز داشت: امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در راستای پوشش ایرانی اسلامی در استان گلستان به یک طرح قابل اجرا دست پیدا کنیم.

 

کد خبر 972561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha