اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج در گلستان

برزمینی گفت: طرح جامع آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج به منظور ازدواج آگاهانه و موفق بین جوانان در دستور کار برخی از دستگاه های اجرایی استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» عصر امروز(چهارشنبه 26 شهریور) در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار کرد: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با عضویت دستگاه های مختلف و با ریاست استاندار گلستان به موضوعات و دغدغه های جوانان از جمله ازدواج و عفاف و حجاب پرداخته می شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: در جلسه استانی ستاد ساماندهی امور جوانان در اردیبهشت ماه نسبت به برنامه ریزی برای ایام هفته ازدواج اقدام شد و میزبان اقوام ایران زمین در هفته ازدواج بودیم.

 

برزمینی به تشکیل مجمع خیران ازدواج اشاره کرد و گفت:  در هفته ازدواج از سوی مجمع خیران حمایت های خوبی از زوج های جوان نیازمند انجام شد.

 

وی گفت: براساس مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان طرح جامع آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج به منظور ازدواج آگاهانه و موفق بین جوانان در دستور کار برخی از دستگاه های اجرایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه های استان، بهزیستی و ندامتگاه های استان قرار گرفته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز طرح مد ایرانی و اسلامی از سوی مؤسسه یاسین جوان مطرح شد که امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را اجرایی کنیم.

 

برزمینی افزود: همچنین در جلسه امروز نسبت به راه اندازی کمیته سامان ازدواج جوانان در شهرستان های استان گلستان تأکید شد.

 

کد خبر 972575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha