عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی مورد حمایت و نظر مردم بحرین نیست

الدیهی گفت: عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی مورد حمایت و نظر مردم بحرین نیست و آنها با این کار موافق نیستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیخ حسین الدیهی شب گذشته (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: مجموعه ای از بحران ها وجود داشت که برخی از کشورهای منطقه با آن درگیر بودند و همچنین آمریکا و رژیم صهیونیستی با مشکلاتی مواجه بودند و آن ها تلاش کردند بحران های روز افزون خود را به گونه ای حل کنند.


معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین ادامه داد: همچنین در موضوع انتخابات آمریکا، محبوبیت ترامپ کاهش یافته و وضع اقتصادی آن ها خراب شده است و بحران های رژیم صهیونیستی و همه این ها موجب شد که این کشورها به هم نزدیک شوند و برای خروج از این بحران ها با یکدیگر همکاری و عادی سازی روابط خود را متاسفانه آشکار کنند.


الدیهی افزود: عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی مورد حمایت و نظر مردم بحرین نیست و آنها با این کار موافق نیستند.


معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین اضافه کرد: رژیم بحرین, مشروعیت ندارد و می خواهد به علت مشکلات اقتصادی، سیاسی و امنیتی اش به رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک شود اما نتیجه عکس خواهد گرفت و بحران های بحرین بیشتر خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه ترامپ فقط می خواهد از آنها استفاده انتخاباتی کند، گفت: عملیات عادی سازی با رژیم صهیونیستی موجب ناامنی, بی ثباتی و شرارت بیشتر در منطقه می شود و به ضرر کل این منطقه است.


الدیهی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در منطقه, عامل شر و ناامنی است و می خواهد این منطقه، بی ثبات باشد./

کد خبر 972620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha