انجام ۱۱ هزار مأموریت توسط فوریت های پزشکی آران و بیدگل

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از انجام ۱۱ هزار ماموریت شهری و جاده ای توسط ستاد فوریت های پزشکی آران و بیدگل در یک سال اخیر خبر داد.

دکتر «اعظم باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه مراسم تقدیر از پرسنل خدوم اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان گفت: پرسنل فوریت های پزشکی در زمان شیوع کرونا همانند سایر مدافعان سلامت در خط مقدم این بیماری قرار داشتند که ایثار و از خودگذشتگی آن ها قابل تقدیر و ستایش است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: ستاد فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان آران و بیدگل بیش از ۱۱ هزار ماموریت شهری و جاده ای در یک سال اخیر انجام داده است.

 

باقری تصریح کرد: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان آران و بیدگل با ۲۸ پرسنل در دو پایگاه شهری، یک پایگاه شهری جاده ای و دو پایگاه جاده ای در سطح شهرستان به بیماران و مصدومان اورژانسی خدمات ارائه می کند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به اینکه خدمت رسانی به مردم توسط پرسنل فوریت های پزشکی به لحظه ها و ثانیه ها بستگی دارد، نتایج ثبت شده در سامانه نشان می دهد همکاران تلاشگر ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به بیمار می رسانند.

کد خبر 972659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha