کمبودهای مجموعه اورژانس به سرعت رفع شود

حجت الاسلام نکونام اهمیت کار اورژانس را در ارتباط مستقیم با جان انسان ها دانست و گفت: آمادگی مجموعه اورژانس از جهات مختلف جسمی، انگیزه و نشاط، امکانات و ماشین آلات بسیار ضرورت داشته و باید کمبودها در این مجموعه سریعاً برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه (چهارشنبه 26 شهریور) در دیدار جمعی از کارکنان مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس استان، گفت: مرکز فوریت های پزشکی در آرامش بخشی و امنیت آفرینی به جامعه بسیار تاثیرگذار است و خدمت مهمی به آحاد مردم ارائه می کند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری کارکنان اورژانس استان را مجموعه ای خوب، فعال، با انگیزه و جوان خواند و افزود: ما متاسفانه در خدمت رسانی درمانی به مناطق دوردست در استان مشکلات فراوان داریم و تعداد این نقاط هم در استان کم نیستند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق دوردست استان به دلیل نبود امکانات و راه های دسترسی، هنوز بیماران خود را با شیوه های اولیه و سنتی درمان می کنند، اظهار کرد: این مشکلات بار سنگینی بر دوش جامعه و حکومت و نظام و مسئولین است که باید با فراهم کردن امکانات برطرف شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تأکید بر اینکه ما سال ها در پی استقرار یک اورژانس هوایی در استان بودیم که متاسفانه پس از آن حادثه سقوط هلیکوپتر وقفه طولانی ایجاد شد، تصریح کرد: نبود اورژانس هوایی ضایعات بسیاری برای استان در پی دارد و ممکن است بیمارانی که وضعیت وخیم دارند به دلیل عدم دسترسی به مراکز درمانی جان دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مسئولین و کسانی که باید این امکانات را فراهم بکنند، باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشند، خاطرنشان کرد: اینگونه مسائل ضرورت تهیه امکانات و حضور مجموعه های خدوم، کارآزموده، پرنشاط، باانگیزه مثل شما را دوچندان می کند.

 

امام جمعه شهرکرد اهمیت کار اورژانس را در ارتباط مستقیم با جان انسان ها دانست و اظهار کرد: آمادگی مجموعه اورژانس از جهات مختلف جسمی، انگیزه و نشاط، امکانات و ماشین آلات بسیار ضرورت داشته و باید کمبودها در این مجموعه سریعا برطرف شود.

 

کد خبر 972662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha