طرح سه شنبه های تکریم از رویدادهای بزرگ فرهنگی است

فتایی پاسداشت یاد و خاطره شهیدان را بستر الگو سازی برای نسل جوان و مقابله با هجمه های دشمنان دانست و گفت: طرح ملی"سه شنبه های تکریم" از رویدادهای بزرگ فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» امروز(27 شهریور) در مراسم تکریم از خانواده «محمد مراد رشنودیی»، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهیدان و ایثار و گذشت خانواده های معظم شهیدان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تکریم خانواده معظم شهدا را بستر معرفی سیره و منش شهیدان دانست و افزود: این اقدام می تواند گامی مهم در راستای الگو سازی مناسب برای نسل جوان و مقابله با هجمه های دشمنان است.

 

وی با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهدا افزود: خانواده‌های شهدا مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

فتایی مردم ومسئولان ایران اسلامی تا همیشه قدردان فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنان هستند، ابراز کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی باعث تأثیرگذاری در دیگر جوامع شده است.

 

وی با اشاره به طرح سه‌شنبه‌های تکریم از رویدادهای بزرگ فرهنگی کشور گفت: سه‌شنبه‌های تکریم یکی از ابتکارات و خلاقیت‌های کانون‌های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

فتایی با بیان اینکه طرح سه شنبه های تکریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم گامی مهم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه دشمن امروز نگران ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و انتقال این فرهنگ صحیح به نسل های جوان و نوجوان است، بیان کرد: طرح سه شنبه های تکریم از برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های مساجد کشور است که به صورت کشوری برگزار و هر هفته به یک خانواده شهید سرکشی می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه خدا رو شاکرم هر سه شنبه در خانه یکی از شهدا هستیم، گفت: این برنامه معنوی، تلنگری هست که همیشه به یاد خانواده شهدا باشیم.

 

فتایی با تجلیل از خانواده شهید رشنودیی، اظهار کرد: ایثار، گذشته و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا به عنوان الگو باید به جامعه معرفی شود.

 

گفتنی است، امروز با حضور جمعی  از مسئولان استانی از خانواده شهید « محمد مراد رشنودی»تجلیل شد.

 

شهید« محمد مراد رشنودی» از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سن ۲۲ سالگی طی سال ۱۳۶۷ در منطقه شاخ شمیران به فیض شهادت نائل آمده است.

کد خبر 972701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha