اهدای یک هزار و ۷۲ بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز

سردار بوعلی گفت: در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان جهش گام دومی های انقلاب با میزبانی حوزه مقاومت بسیج «ناحیه چهار حضرت بلال(ع)» سپاه ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز، یک هزار و ۷۲ بسته معیشتی به همت بسیجیان این پایگاه به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 27 شهریور) با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اقتدار بسیجیان جهش گام دومی های انقلاب گفت: این همایش با میزبانی حوزه  مقاومت بسیج «ناحیه چهار حضرت بلال(ع)» سپاه ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در این همایش که در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه برگزار شد، یک هزار و 72 بسته معیشتی به همت بسیجیان این پایگاه به نیازمندان شناسایی شده اهدا شد.

وی اضافه کرد: اجرای این همایش، نشان از اقتدار جوانان بسیجی برای تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری در مورد رزمایش و نهضت کمک مومنانه در استان به شمار می رود.

سردار بوعلی با اشاره به عملکرد درخشان فارس در بحران ها، مراحل مختلف و مشارکت در فعالیت های خیرخواهانه بیان کرد: فارس همواره در انجام امور خیر و کمک به مردم عملکرد درخشانی در کارنامه خود دارد و همایش بزرگ اقتدار بسیجیان جهش گام دومی های انقلاب به 15 هزار شهید والامقام استان تقدیم می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: استان فارس در اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان تهیه و توزیع کرد.

وی اعلام کرد: در مرحله دوم این رزمایش نیز که از عید قربان آغاز شده است تا کنون بیش از 647 هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان اهدا شده است که همچنان تداوم خواهد یافت.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران، فرمانده سپاه فجر از نمایشگاه توانمندی های حوزه مقاومت بسیج «ناحیه چهار حضرت بلال» سپاه ناحیه بسیج بقیه الله (عج) شیراز نیز بازدید کرد.

کد خبر 972705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha