شرکت ۶۰  نفر در آزمون های  قرآنی دوره تربیت مربی در ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: روز گذشته سه آزمون قرآنی در شهرستان ملایر برگزار شد.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: روز گذشته سه آزمون  قرآنی در شهرستان ملایر برگزار شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر این آزمون‌ها را شامل  آزمون پایانی سبک زندگی اسلامی دوره تربیت مربی،  آشنایی و انس کودکان با قرآن به صورت کتبی،  آزمون پایانی شفاهی حفظ جزء 30 قرآن کریم، دوره تربیت مربی آشنایی و اُنس کودکان با قرآن آزمون پایانی روش تدریس روانخوانی و روخوانی قرآن کریم ویژه خواهران دانست و گفت: این آزمون‌ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت بیش از 60 نفر در این سه آزمون گفت: در صورت قبولی گواهینامه پایان دوره آشنایی و انس کودکان با قرآن  به شرکت کنندگان اهداء می شود.

وی با بیان اینکه محل فعالیت این مربیان در مهد کودک ها و مراکز پیش دبستانی و مراکز آموزشی کودکان ۴ تا ۷ سال خواهد بود تصریح کرد: مدرک معتبر از سوی سازمان دارالسلام کشور صادر می شود و اعتبار آن کشوری است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به برگزاری آزمون پایانی روش تدریس روانخوانی و روخوانی قرآن کریم ویژه خواهران افزود: در پایان این دوره به خواهرانی که امتیاز لازم را کسب کنند گواهینامه تربیت معلم قرآن کریم از سوی سازمان دارالقران کشوری اعطاء خواهد شد.

 

کد خبر 972721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha