برگزاری آیین شب خاطره دفاع مقدس در جهرم

زارعی گفت: آیین شب خاطره شهدا و دفاع مقدس با با روایتگری رزمندگان شهرستان جهرم در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می شود.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: مکتب شهدا پیر و جوان نمی شناسند و راه و رسم آنها باید الگویی برای تمام مردم در رسیدن به نقطه تعالی باشد.

 

مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: شهیدان گلگون کفنانی هستند که به ندای رهبرشان لبیک گفتند و در راه دفاع از میهن و انقلاب در حماسه دفاع مقدس جانانه مقاومت و ایثار کرده و سرانجام به لقاء یار شتافتند.

 

وی با اشاره به اینکه عظمت، ايثار، جانفشانی و شجاعت شهدا بر كسی پوشيده نیست، تصریح کرد: اقتدار كنونی انقلاب اسلامی ايران مرهون رشادت های شهدا و ايثارگران است كه باعث شده امروز اين كشور بر قله افتخار بایستد.

 

این مسئول با اشاره به برگزاری آیین شب خاطره شهدا و دفاع مقدس همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم، عنوان کرد: این برنامه با روایتگری رزمندگان شهرستان جهرم در طول دوران دفاع مقدس در جوار قبور مطهر شهدای گمنام تپه نورالشهدا برگزار می شود.

 

زارعی زمان برگزاری این برنامه را روز پنجشنبه 27 شهریور دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت هشت و نیم شب برگزار می شود.

 

وی همچنین از برگزاری برنامه تجلیل از ایثارگران و آزادگان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با گرامي داشت چهلمين سالگرد هفته دفاع مقدس به همت پايگاه مقاومت «سيدالشهدا» (تخريب) در روز جمعه 28 شهریور برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم ادامه داد: آیین تجلیل از ایثارگران و آزادگان شهرستان جهرم همراه با نماز مغرب و عشاء در امامزاده حسين (ع) برگزار می شود.

 

زارعی در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این آیین ها دعوت کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک مورد تاکید برگزار کنندگان این برنامه ها است.

 

کد خبر 972725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha