پرداخت تسهیلات حمایتی به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا

آشتاب گفت: تاکنون اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا ارائه شده است.

« علی آشتاب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: صاحبان مساغل آسیب دیده از کرونا  تا پایان شهریور ماه جاری برای ثبت دریافت تسهیلات فرصت دارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بنگاه های آسیب دیده از کرونا که فاقد بیمه و کد کارگاهی می باشند تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا در سامانه کارا تقاضای خود را ثبت نمایند.

 

وی افزود: تا کنون مبلغ111 میلیارد تومان به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

 

آشتاب خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات جبران خسارت کرونا به 13 هزار 9 پرونده با اشتغال 14 هزار و 792 نفر پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه سهم لرستان را از تسهیلات حمایتی آسیب دیده از کرونا را مبلغ 696 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با بانکها و دستگاههای اجرای روند پرداخت شتاب بیشتری گرفته که تاکنون 26 هزار و 140 پرونده با مبلغ 259 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 32 هزار و 409 نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانکهای عامل استان معرفی شده اند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه به تسهیلات پرداخت شده از محل اشتغال روستایی اشاره کرد و اظهار کرد: مبلغ 227 میلیارد تومان به تعداد یک هزار و 251 طرح اشتغال روستایی استان پرداخت شده است.

 

آشتاب افزود: در سایه ارائه تسهیلات حمایتی به تعداد یک هزار و 251 طرح اشتغال روستایی استان بیش از پنج هزار و 44 فرصت شغلی ایجاد شده است.

کد خبر 972745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha