برپایی ۱۰ پایگاه ثابت جشن عاطفه‌ها در کردستان

محمد رسول شیخی‌‌زاده از برپایی ۱۰ پایگاه ثابت جشن عاطفه‌ها در ۱۰ شهرستان ساتان خبر داد.

 

محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» امسال از  ۲۲ شهریورماه با هدف جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند در سراسر کشور و استان آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در تمام شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

 

 

وی با اشاره به اینکه سعی داریم در این جشن زمینه تامین لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند را با بهره‌گیری از ظرفیت مردم خیر و نوع‌دوست استان فراهم سازیم، بیان کرد: 10 پایگاه ثابت در 10 شهرستان استان تشکیل می‌شود و امیدواریم با راه‌اندازی این پایگاهها شاهد مشارکت‌های خوب مردم خیر در سراسر نقاط استان باشیم.

 

 

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت بهره‌گیری دانش‌آموزان از آموزش‌های ارائه شده در فضای مجازی ایجاب می‌کند به فکر تهیه و تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای محصلان نیازمند باشیم و در این راستا نیازمند حمایت و مشارکت جدی خیران هستیم.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان بیان کرد: خیرین می‌توانند در صورت عدم دسترسی به پایگاههای جشن عاطفه‌ها کمک‌های خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۴۷۳، اپلیکیشن‌های سکه، سنا و بله و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۸۷* از روش‌های نوین و سریع دیگر به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

 

 

شیخی‌زاده اعلام کرد: کمیته امداد در حال حاضر از 14 هزار دانش‌آموز نیازمند در دو قالب دائم و موقت  حمایت می‌کند و بیش از 7 هزار و 500 دانش‌آموز از این تعداد به صورت دائم زیرپوشش خدمات کمیته امداد قرار گرفته و مابقی فرزند مددجویان تبصره 14 هستند.

 

 

وی اظهار کرد: تمام نیازهای دانش‌آموزان شناسایی شده و به محض جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده این کمک‌ها در بین دانش‌آموزان و دانشجویان توزیع خواهد شد.

 

 

وی هدف‌گذاری امسال را جمع‌آوری 4 میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کالایی عنوان کرد و گفت: هدف‌گذاری کمیته امداد در جشن عاطفه‌های سال گذشته جمع‌آوری 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که خوشبختانه بیش از  3 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت نقدی و کالایی جمع‌آوری شد. 

کد خبر 972762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha