۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک به روستای دوشینکوه ارسال شد

کمک‌های مردم نوع‌دوست استان زنجان در قالب طرح «نذرآب ۳» توسط جمعیت هلال احمر استان امروز با حضور استاندار زنجان به هموطنان روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر با ارسال کمک های بهداشتی و درمانی به این روستا، مشکلات موجود در روستای دوشینکوه سیستان و بلوچستان را رفع خواهد کرد.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه امروز  بیش از 200 بسته معیشتی با کمک مردم نوعدوست استان زنجان برای ساکنان روستای دوشینکوه ارسال می شود، گفت: کمک به حل مشکل بهداشتی در حوزه آب آشامیدنی از دیگر خدمات هلال احمر استان در این روستای سیستان و بلوچستان است.

 

وی به ارسال انواع لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش‌آموزان روستای دوشینکوه اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز کمک های بیشتری برای مردم این روستا ارسال خواهد شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این مراسم گفت: دومین مرحله از نذر آب 3 در سال‌جاری از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان در روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

 

به گفته شهرام میرزایی، تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور تا چهارم مهر ماه امسال به منظور ارائه خدمات ارزنده در زمینه کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار در این منطقه حضور می‌یابند.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست استان زنجان همیشه همراه هموطنان آسیب دیده در سطح کشور هستند که امروز شاهدیم از طریق همین کمک‌ها بیش از 200 بسته کمک معیشتی 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم التحریر و اسباب بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه‌گانه برای هموطنان در روستای دوشینکوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان تهیه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این بسته‌ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، دو دستگاه تصفیه آب صنعتی و دو دستگاه تانکر آب 5 هزار لیتری 16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و دارو نیز به ارزش 500 میلیون ریال و پنج هزار عدد ماسک تهیه شده که با رسیدن به مقصد بلافاصله توزیع می‌شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ارزش این اقلام و بسته‌های تهیه شده از محل کمک‌های مردم نوعدوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

 

کد خبر 972791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha