هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن و پیامبر نشانه تحقق پیروزی اسلام است

حجت الاسلام حافظ نیا حرکت نابخردانه استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را نشانه تحقق پیروزی اسلام و امت اسلامی دانست و گفت: نور اسلام خاموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(پنج شنبه، ۲۷ شهریور) در اجتماع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) که در محکومیت توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر گرامی اسلام در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: توهین به پیامبر گرامی اسلام توهین به همه پیروان و ادیان الهی است و اهانت به مقدسات اسلام موجب رشد بیشتر این دین مبین می شود.


 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه این تحرکات ظالمانه حرمت شکنی نسبت به ادیان توحیدی و پیامبران الهی است، افزود: وظیفه تمامی آزادیخواهان جهان است که در مقابل این جسارت بایستند.

 

وی حرکت رذیلانه و نابخردانه استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) را نشانه تحقق پیروزی اسلام و امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حمایت سردمداران منفور استکبار جهانی از این رفتار زشت و قبیح، نابخشودنی است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه دشمنان منافع خود را در زیاده خواهی، تسلط بر دیگران و استعمار می دانند، گفت: اسلام هم با این اعمال مخالف است و سوزاندن قرآن و کشیدن کاریکاتور گوشه ای از اقدامات دشمن علیه اسلام است و آنها باید بدانند که نور این دین مبین خاموش شدنی نیست.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه اسرائیل یک رژیم جعلی و غاصب است، اظهارکرد: امروز دولت و مردم برخی کشورهای اسلامی به سمت دشمن می روند و این عمل در بین همه ملت های دنیا محکوم است و آه مظلومان قطعا دامن استکبار را می گیرد.

 

*دشمنان از گسترش اسلام به هراس افتاده اند

حجت الاسلام«ناصر صالحی» نیز در این اجتماع اظهارکرد: دشمنان از گسترش اسلام و قدرت یافتن آن در میان جوامع مختلف به هراس افتاده اند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بندر آستارا با بیان اینکه دشمنان اسلام با انجام اینگونه اقدامات تلاش می کنند در مقابل حقیقت بایستند، افزود: این تلاش آنان به نتیجه نمی رسد و چیزی که نصیب آنان می شود جزء پشیمانی و شکست چیز دیگری نیست.

 

حجت الاسلام صالحی گفت:همه آزادیخواهان جهان و مردم مسلمان سراسر دنیا و ایران اسلامی در مقابله توطئه جبهه استکبار جهانی ایستادگی می کنند و اجازه نمی دهند به دین مبین اسلام و ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام توهین شود.

 

گفتنی است، حاضران در این تجمع با سردادن شعارهایی اقدام نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت رسول گرامی اسلام را محکوم کردند.

کد خبر 972798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha