​ضرورت تولید فیلم های فاخر در حوزه دفاع مقدس

آیت الله نورمفیدی فیلم سازی و تولید فیلم های فاخر را یکی از راه های تبیین ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز(پنج شنبه 27 شهریور) در کارگروه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلستان اظهار کرد: ملت غیور ایران در برابر متجاوزان به میهن اسلامی فداکاری ها و رشادت های بسیاری داشتند و همیشه عزت و سربلندی متعلق به ظلم ستیزان عالم است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، عزتی که ملت ایران در دوران دفاع مقدس به آن دست یافت را بسیار ارزشمند خواند و ادامه داد: ملتی که در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کند حتی اگر با شکست مواجه شود اقدام آنها باارزش است.

 

وی استقلال، آزادی و خوداتکایی را از ثمرات مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی دشمن دانست و تأکید کرد: از برکات مقاومت و جهاد است که امروز به استقلال دست یافتیم، گرچه مشکلات مالی در کشور وجود دارد اما این مسئله تنها منحصر به ایران است و در سایر کشورها نیز دیده می شود.

 

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: امروز در دنیا هیچ کشوری وجود ندارد که بدون مشکل باشد و حتی بزرگترین اقتصادهای دنیا نیز درگیر مشکلات اقتصادی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان بر ضرورت تبیین و نهادینه سازی عالمانه و آگاهانه ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد و متذکر شد: فیلم سازی و تولید فیلم های فاخر در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و توجه به وصیت نامه های شهیدان از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 972805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha