بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی لاکان رشت تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

زارع ابراز امیدواری کرد با حمایت ها ی لازم بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی سایت لاکان رشت تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،«ارسلان زارع» امروز(پنجشنبه، ۲۷ شهریور) در حاشیه افتتاح بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بیمارستان قدیمی تالش ظرفیت پاسخگویی به بیماران و گردشگران را نداشت و احداث بیمارستان جدید با تخت های بیشتر برای این شهرستان یک ضرورت بود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه بیمارستان جدید الاحداث تالش در ابتدای روی کارآمدن دولت، ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: با تامین اعتبار به ویژه در ۲ سال اخیر برای بیمارستان جدید تالش، امروز به صورت رسمی و با دستور رییس جمهور این بیمارستان به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

 

وی از تلاش های وزارت راه و شهرسازی به سبب فعالیت موثر در بهره برداری از بیمارستان شهید نورانی تالش تقدیر و تشکر کرد.

 

زارع با اشاره به اینکه بیمارستان جدید الاحداث تالش می تواند نقش موثری در سلامت مردم این شهرستان داشته باشد، گفت: بیمارستان جدید تالش به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و موقعیت ویژه این شهرستان، می تواند در خدمت رسانی به هموطنان اثرگذار باشد.


 

عالی ترین نماینده دولت در گیلان تصریح کرد: در ماه های آینده تجهیزات و امکانات جدیدی به بیمارستان جدید الاحداث تالش افزوده می شود.

 

وی با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان تالش یکصد میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: برای تجهیز این بیمارستان نیز بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.

 

زارع در پایان ابراز امیدواری کرد تا قبل از پایان دولت دوازدهم شاهد بهره برداری از بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی سایت لاکان رشت به همت وزارت راه و شهرسازی و حمایت سازمان برنامه و بودجه باشیم و با این افتتاح به میانگین کشوری شاخص برخورداری از تخت های بیمارستانی در گیلان برسیم.

کد خبر 972807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha