تهیه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر توسط قرارگاه دانش اَموزی کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز

میرصادقی گفت: قرارگاه دانش اَموزی کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز به تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت به ارزش ۳۲ میلیون تومان اقدام کرده است.

«صدیقه السادات میرصادقی» با اشاره به اقدام قرارگاه دانش اَموزی کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز برای توزیع لوازم التحریر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: دانش آموزان این قرارگاه به جمع آوری هزینه و خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت در شیراز اقدام کرده اند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز ادامه داد: تمامی این اقدامات توسط دانش آموزان این کانون فرهنگی به انجام رسیده و برای مقاطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان به فراخور نیاز این مقاطع، بسته های تحصیلی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: این بسته ها حاوی کیف، لوازم التحریر، جامدادی، نوشت افزار و ... است که با هزینه 32 میلیون تومان، 400 بسته تهیه شده است.

میرصادقی با اعلام زمان توزیع این بسته ها عنوان کرد: 400 بسته تهیه شده در روز دوشنبه (31 شهریور) با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر و ... در مدارس شیراز و با هماهنگی مدیران مدارس میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز از ابتدای شیوع کرونا تا کنون گفت: این کانون فرهنگی در قالب کمک مومنانه تا کنون 35 هزار بسته معیشتی در استان فارس توزیع کرده است.

کد خبر 972823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha