آئین عزاداری دهه سوم محرم در ساوجبلاغ در تاریخ پس از انقلاب کم سابقه بود

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت اهتمام امام جمعه ساوجبلاغ همچنین کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) آن در برپایی آئین عزاداری دهه سوم محرم گفت: این مراسم عزاداری که در ساوجبلاغ برگزار شد در تاریخ پس از انقلاب کم سابقه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سید احمد خاتمی» با اشاره به اهمیت اهتمام امام جمعه ساوجبلاغ همچنین کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) آن در برپایی آئین عزاداری دهه سوم محرم گفت: این مراسم عزاداری که در ساوجبلاغ برگزار شد در تاریخ پس از انقلاب کم سابقه بود. 

 

امام جمعه موقت تهران افزود: این مجلس عزایی که در ساوجبلاغ برگزار شد در تاریخ پس از انقلاب کم سابقه است؛ در یک شهری مجلس برگزار می شود و از شهرهای دیگر پرس و جو می کنند و ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر را طی می کنند و به مجلس عزا می آیند این معنایش جاذبه است. 

 

وی افزود: آفرین بر شما و بر این مجلس دوست داشتنی شما که در این ایام کرونا این اجتماع زیبا را برپا کردند شایسته تقدیر از شما و امام جمعه دلسوز و پر دغدغه این شهر است. 

 

عضو شورای خبرگان رهبری مطرح کرد: انتظار از امام جمعه همین اهتمام ها و برپایی این برنامه های فرهنگی است که می بینیم؛ شنیدم حتی از بعضی از شهرستان ها از این مجلس و شرائط حضور می پرسند چنین چیزی پس از انقلاب کم سابقه است. 

 

گفتنی است، آئین عزاداری سید و سالار شهیدان دشت کربلا با اهتمام دفتر امام جمعه ساوجبلاغ و کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) با حضور گسترده ، پرشور و مشتاق مردم در دهه سوم برگزار شد. 

 

 

 

 

کد خبر 972904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha