برگزاری کلاس آموزش مداحی ویژه نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری کلاس آموزش مداحی ویژه نوجوانان گروه سرود «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف استعدادیابی و پرورش توانایی های نوجوانان مسجدی، یک دوره کلاس آموزش مداحی ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: مخاطب این دوره آموزشی اعضای گروه سرود «کوثر» این کانون فرهنگی و هنری بوده که در حال آموزش دیدن شیوه ها و اصول مداحی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه به صورت حضوری در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: تدریس این دوره آموزشی بر عهده «فرشید میرزایی»، مداح و ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت (ع) است.

 

حضوری از دیگر اهداف این برنامه را آموزش مهارت های مداحی به افرادی که استعداد شکوفاشدن این هنر در وجودشان نهفته است، دانست و خاطرنشان کرد: کشف، تربیت و آموزش استعدادهای مداحی باید مورد تاکید قرار بگیرد.

 

وی تصریح کرد: نیاز آموزش اصولی و فنی نوجوانان علاقه ‌مند به مداحی برای رشد و پیشرفت آنان در این عرصه مورد تاکید بزرگان و پیشکسوتان حوزه مداحی و ذاکری اهلبیت (ع) بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم عنوان کرد: ارائه مطالب و مباحث راهبردی، انواع روضه خوانی، تکنیک ها مهارت ها و فنون مرتبط، بیان نکات و تجربیات کاربردی، آداب و اصول و کلیات مداحی، سبک سازی و صداسازی و تقویت صوت و حنجره و... از جمله عناوین و سرفصل های این دوره آموزشی به شمار می آید.

 

حضوری رعایت توصیه ها و شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» را از الزامات شرکت در این دوره آموزشی عنوان کرد و اظهار داشت: فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک از سوی شرکت کنندگان در این برنامه رعایت می شود.

 

کد خبر 972911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha