ضربات ایران به جسارت دشمنان، کوبنده تر از دفاع مقدس خواهد بود

آیت الله حسینی گفت: امروز دشمنان و ترامپ بدانند اگر جسارتی به خاک کشور داشته باشند ضربات ایران اسلامی کوبنده تر از دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «آیت الله سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۸ شهریور) در خطبه اول نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با بیان اینکه تقوا پیشگان روز قیامت در امان خداوند متعال هستند، اظهار کرد: کسانی که قوانین الهی را اجرا کردند، این افراد در بهشت خداوند به سر می برند .

 
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در روز قیامت نظم نوینی به وجود می آید، گفت: گاهی اوقات خداوند خبر از آینده می دهد، بنابراین کسانی که اهل تقوا نیستند در همین دنیا دچار هول و ترس خواهند شد.
 
 
وی یادآور شد: یکی از ابعاد اعجاز قرآن خبر از گذشته و آینده است و همچنین خبر از بهشت و جهنمی که به وقوع خواهد پیوست.
 
 
آیت الله حسینی به عذاب قوم های گذشته و خبرهای قرآن از این عذاب ها اشاره کرد و ادامه داد: خداوند متعال در حالی که ارحم الراحمین است، اما دچار عذاب هستند مانند کسانی که برای اهل بیت (ع) مشکلاتی را به وجود آوردند با فرعونیان در قعر جهنم وارد خواهند شد.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های دوم نماز به ۳۱ شهریور و آغاز جنگ تحمیلی در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس دوران پرافتخاری برای انقلاب اسلامی بود و صدام باعث ایجاد خسارت های بسیاری به جهان اسلام شد.
 
 
وی نابود کردن نظام جمهوری اسلامی، تصرف خاک کشور، ایجاد امنیت برای کشور غاصب صهیونیستی، جلوگیری از اهداف انقلاب اسلامی را از اهداف این جنگ دانست.
 
 
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: صدام حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و مشاوره نظامی داشت در حالی که ایران به سیم خاردار نیازمند بود، اما عزت و پیروزی برای ایران اسلامی بود.

 

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: در تحلیلی ساده می توان گفت همه استکبار، ناامنی های داخلی، منافقین در برابر ایران اسلامی قرار گرفت، اما ایمان وحدت، ولایت فقیه و معنویت باعث شد پیروز این جنگ باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس درس عبرتی بود که می توان با وحدت، ایمان و ولایت مداری در برابر استکبار ایستاد و پیروز شد، گفت: در پرتو این مقاومت امروز ملت ایران یک ملت آزاده، سربلند و با عزت است و اگر مقاومت های دوران دفاع مقدس نبود، دشمن بارها به ایران اسلامی حمله می کرد.

 

آیت الله حسینی گفت: امروز دشمنان و ترامپ بدانند اگر جسارتی به خاک کشور داشته باشند ضربات ایران اسلامی کوبنده تر از دفاع مقدس خواهد بود.

 

امام جمعه شهر یاسوج گفت: همه مردم و مسئولان بدانند که برای بقای نظام و استقلال این سرزمین خون های زیادی بر زمین ریخته شده و خیانت به این نظام مجازاتی سخت خواهد داشت.

 
وی رتبه نخست استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس را یک افتخار دانست و ادامه داد: اعزام به جبهه با ۳۵ هزار رزمنده، ۱۴ هزار جانباز، ۳۱۵ آزاده و بیش از هزار و ۸۰۰ شهید افتخاری برای استان محسوب شده که برای اسلام، انقلاب و ارزش های دینی قیام کردند.
 
 
آیت الله حسینی اهانت به پیامبر اسلام توسط کشورهای مدعی آزادی بیان مانند فرانسه و آمریکا را یادآور شد و گفت: آزادی بیان این کشورها با حقوق انسان ها تضاد دارد.
 
 
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه طبق آمار رسمی بیش از ۷۰ درصد در فرانسه فرزند تولدهای نامشروع هستند، گفت: درصد بالایی از کشورهای اروپایی به این شکل هستند و کسی که فرزند نامشروع بوده طبیعی است به پیامبر اسلام اهانت کند.
کد خبر 972994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha