مراسم عزاداری کانون «محبان اهل‌بیت(ع)» «بنارویه» تا پایان ماه صفر ادامه دارد

اخوت با اشاره به پویایی کانون‌های مساجد جنوب فارس در برگزاری مراسم محرم و صفر با توجه به شرایط امروز جامعه، گفت: عشق و ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) و عزاداری بر آن حضرت با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با تقدیر از کانون‌های مساجد جنوب فارس در باشکوه برگزار کردن مراسمات محرم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و درمانی، گفت: مراسم عزاداری و سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش تا پایان ماه صفر با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: کانون «محبان اهل‌بیت(ع)» «بنارویه» همانند تعداد دیگری از کانون‌های مساجد جنوب فارس، بعد از دهه نخست محرم اقدام به برگزاری مراسم عزاداری ابا عبدااله الحسین(ع) کرده است که این مراسمات از ۱۳ محرم‌الحرام آغاز شده و تا پایان صفر‌المظفر ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: این مراسم با سخنرانی «حجت‌الاسلام قائد» از شهر قم و با مداحی ذاکران و مداحان اهل‌بیت(ع) شهر و بخش «بنارویه» و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

اخوت تصریح کرد: مشتاقان و محبان به ساحت نورانی و مقدس حضرت سیدالشهداء (ع) حتی در شرایط بحرانی شیوع کووید ۱۹، از عظمت این مراسمات کم نکرد بلکه با سبک‌های جدید و متفاوت این عشق و ارادت ماندگار شد و باید قدر این وحدت و همدلی را دانست و آن را حفظ کرد.

کد خبر 973036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha