سازش کشورهای عربی با اسراییل شوی تبلیغاتی ترامپ است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شوی تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات است، گفت: این قبیل کارها برای ترامپ دستاوردی ندارد.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سازش بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی گفت: این موضوع شوی تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و اینکه نشان دهد در عرصه سیاست خارجی دستاورد داشته است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از طرف دیگر ترامپ برای جلب نظر صهیونیست ها و تامین امنیت این رژیم دست به این اقدام زده است اما باید بگوییم که این موضوع فقط باعث بی اعتبار شدن بحرین و امارات در جهان اسلام می شود و به هیچ وجه دستاورد دیگری برای کشورها نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: این پیمان سازش موجب ناامن شدن این کشورها و خشم ملت های مسلمان می شود. مسلمانان ماهیت شیوخ واداده عرب را بهتر می شناسند، رژیم صهیونیستی نیز باید بداند که این پیمان نه تنها برای وی امنیت زا نیست بلکه امنیت زداست.

 

نماینده مردم دشتسان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید، باید بگوییم که اسراییل 20 سال آینده را نمی بیند و دیر یا زود نابود می شود. این گونه پیمان های صلح نیز دست و پا زدن های این رژیم برای بقا است اما باید بدانند که بقایی در کار نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: ترامپ نیز می داند که این کار برایش دستاوردی ندارد، اگرچه برای ما فرقی نمی کند که نتیجه انتخابات آمریکا چه باشد./

کد خبر 973121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha