مهر متفاوت با طرح «شور عاطفه ها» در آزادشهر/ فعالیت ۱۹۲ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی

کریمیان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی، کمیته امداد با اجرای طرح شور عاطفه ها در راستای تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند گام برمی دارد.

«علیرضا کریمیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد همه سال در آستانه سال تحصیلی به منظور تامین مایحتاج دانش آموزان با همکاری صدا و سیما، بسیج و آموزش و پرورش نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می کند.

 

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان آزادشهر ادامه داد: در سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا، تغییر در نظام آموزشی، شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و افزایش نیازمندی خانوده های تحت حمایت کمیته امداد تهیه ملزومات آموزش غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال کمیته امداد جشن عاطفه ها را از ۲۲ شهریورماه آغاز کرده و این طرح را ۱۱ مهرماه اجرا می کند.

 

کریمیان به اجرای طرح یادگار مهر در شور عاطفه ها اشاره کرد و یادآور شد: در راستای اجرای این طرح تهیه تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در دستور کار قرار می گیرد.


  
رئیس اداره کمیته امداد شهرستان آزادشهر بیان کرد: خیرین می توانند با اختصاص مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و با هم افزایی کمیته امداد نسبت به تهیه یک تبلت برای یک دانش آموز اقدام کنند و اگر خیرین این تملک مالی را ندارند، می توانند با بهره مندی از تسهیلات یک تا ۳۰ میلیون تومانی و پرداخت اقساط آن در این طرح شرکت کنند.

 

وی ابراز داشت: طرح دیگر کمیته امداد تأمین ملزومات آموزش حضوری است که هر ساله با هدف تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند انجام می شد و امسال نیز این طرح با مشارکت خیران در حال برگزاری است.

 

کریمیان گفت: برای تهیه ملزومات آموزش حضوری دانش آموزان در مجموع ۱۹۲ پایگاه شامل ۱۳۸ مدرسه، ۱۲ مرکز نیکوکاری، دو پایگاه ثابت و ۴۰ پایگاه سیار برای جمع آوری کمک های مردمی آمادگی دارند.

 

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان آزادشهر افزود: خیران می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت 6037991899674257 واریز کنند.

 

وی از خیران خواست با مشارکت در این امر خداپسندانه زمینه را برای بهره مندی دانش آموزان از آموزش حضوری و غیرحضوری فراهم کنند.

 

 

کد خبر 973135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha