نفوذ سامانه ناپایدار جوی از امشب در گلستان

بلبلی از نفوذ سامانه ناپایدار جوی از امشب در گلستان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه در گلستان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» پیش از ظهر امروز(شنبه 29 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر آسمان گرگان صاف است و باد ملایمی در حال وزش است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان به بیشینه دمای هوا در نقاط مختلف استان گلستان در روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: روز گذشته بیشینه دمای هوا در مراوه تپه ۳۲ درجه سانتی گراد، کردکوی ۳۳ درجه سانتیگراد، گرگان، مینودشت، اینچه برون، علی آبادکتول و بندرگز 34 درجه سانتی گراد و در بندرترکمن، کلاله و گنبدکاووس 35 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده که بندرترکمن، کلاله و گنبدکاووس گرمترین نقاط استان در روز گذشته بودند.

 

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل الگوهای هواشناسی برای امروز جوی پایدار برای استان گلستان پیش بینی می شود و گلستانی ها امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی در برخی نقاط افزایش ابر و وزش باد را تجربه خواهند کرد و از لحاظ دمایی، دمای هوا نسبتاً گرم خواهد بود.

 

بلبلی گفت: از امشب سامانه ناپایدار جوی به استان گلستان نفوذ خواهد کرد که با فعالیت این سامانه پدیده های جوی مانند ابرناکی آسمان، گاهی رگبار باران و وقوع رعد و برق، کاهش نسبی دمای هوا، وزش باد نسبتاً شدید و پدیده مه در برخی نقاط استان گلستان پیش بینی می شود که به نظر می رسد این سامانه جوی تا روز چهارشنبه در استان تداوم داشته باشد.

 

کد خبر 973199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha