منزل خانواده شهید مهدی کوثری گلباران شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) از حضور فعالان این کانون و ریش شهیدان محله در مقابل درب منزل خانواده شهید مهدی کوثری خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور فعالان این کانون تمثال شهید کوثری گلباران شد.

«قوام صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس فعالان کانون کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و ریش شهیدان محله با حضور در مقابل درب منزل خانواده شهید مهدی کوثری تمثال شهید را گلباران کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) تصریح کرد: این مراسم معنوی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا توسط این کانون تدارک دیده شده بود و با استقبال عمومی اهالی محل نیز مواجه شد.

 

وی اعلام داشت: تجلیل و تکریم و تقدیر از خانواده این شهید برای صبر و استقامت و تشویق جوانان به ترویج فرهنگ و ایشار و شهادت از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

صابری تاکید کرد: شهدا بخشی از هویت فرهنگی و دینی ملت ایران هستند که در دوران دفاع مقدس با ایثار و رشادت در برابر زورگویی های کشورهای شیطان صفت ایستادگی کردند تا به جهانیان نشان دهند که می توان آزاده زیست و رهرو نهضت عاشورایی بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) افزود: ویژه برنامه های متعددی همزمان با هفته دفاع مقدس به همت فعالان این کانون اجرا خواهد شد که این مراسم معنوی نیز افتتاحیه این برنامه ها بود.

 

صابری یادآور شد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم از ابتدای پیروزی انقلاب شعار آزادگی را در سراسر جهان سر داده اند و ما نیز باید در سایه پیروی از مکتب اهل بیت (علیهم السلام) این راه گرانقدر را ادامه دهیم.

کد خبر 973261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha