کمک مومنانه در حوزه های علمیه ادامه دارد

حجت الاسلام بدری گفت: فعالیت های مومنانه طلاب در حال حاضر نیز ادامه دارد و در قالب تهیه و توزیع بسته های غذایی، معیشتی و تجهیزات بهداشتی و ضد عفونی به افراد کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه انجام می شود.

«حجت الاسلام سید مجتبی بدری» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص اجرای طرح کمک های مومنانه گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد بسیاری از مشاغل دچار آسیب شوند و وضعیت معیشتی مردم آسیب ببیند و بعضا به سختی روزگار بگذرانند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) افزود: بخشی از اقشاری که از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند، طلاب بودند چرا که نمازهای مساجد تعطیل شد و مراسم های ختم و عقد با تعداد محدود برگزار می شود و یا لغو شده اند؛ بنابراین طلاب شرایط زیاد خوبی از نظر معیشتی ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه طلاب مغفول مانده بودند، بنابراین ما سعی کردیم تا بخشی از کمک های مومنانه به طلاب اختصاص یابد تا کمک هزینه ای برای بهبود معیشت آنها در شرایط شیوع ویروس کرونا باشد.

 

حجت الاسلام بدری در خصوص کمک های مومنانه به سایر اقشار جامعه گفت: برخی کمک ها نیز عمومی بود و به افراد کم بضاعت شهرک های اطراف تهران اختصاص یافت.

 

وی افزود: کمک های مومنانه در قالب بسته های غذای خشک، مواد بهداشتی و ضد عفونی در شهرک های اطراف تهران توزیع شد.

 

حجت الاسلام بدری ادامه داد: ضد عفونی معابر، برخی خانه های مشکوک به کرونا نیز توسط طلاب انجام شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) خاطرنشان کرد: فعالیت های مومنانه طلاب در حال حاضر نیز ادامه دارد و در قالب تهیه و توزیع بسته های غذایی، معیشتی و تجهیزات بهداشتی و ضد عفونی به افراد کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه انجام می شود.

 

 

کد خبر 973269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha