نمایش ۸ فیلم کوتاه با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی

حیاتی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس هشت فیلم کوتاه از آثار جنگی که در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی نمایش داده شده و جوایز متعددی را کسب کردند برای اولین بار در فضای مجازی نمایش داده می‌شود.

«علی حیاتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از نمایش فیلم‌های کوتاه در فضای مجازی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اپیدمی جهانی بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، هنری و حتی ورزشی در کل جهان دست‌خوش تغییر شده است.

 

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان افزود: با توجه به این شرایط گرایش ما به سمت دنیای مجازی و نمایش فیلم‌ها در محیط های مجازی سوق پیدا کرده است.

 

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس هشت فیلم کوتاه از آثار جنگی که در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی نمایش داده شده و جوایز متعددی را کسب کردند را انتخاب کردیم و برای اولین بار قرار است در فضای مجازی نمایش داده شود.

 

حیاتی با اشاره به اینکه معمولا اکثر فیلم‌ها تاکنون در فضای مجازی اکرانی نداشته‌اند و اکران آنها در سالن‌های نمایش و سینما صورت گرفته است ابراز کرد: با توجه به شرایط اخیر توفیق اجباری شده که بتوانیم تجربه‌ای جدید کسب کنیم که در صورت استقبال مردمی می‌توانیم برنامه‌های متعددی را در این زمینه انجام دهیم.

 

لازم به ذکر است، فیلم‌های «مدار صفر درجه» و «ملف گند» از محمود رحمانی، «سایه خاموش من» از علی حیاتی، «آنها» و «برای او» از مرتضی سبزقبا، «دفینه» از احمد حیاتی و ... از جمله فیلم‌هایی هستند که در هفته دفاع مقدس به صورت مجازی نمایش داده می‌شوند.

 

کد خبر 973282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha