مبلغان از شیوه های نوین تبلیغی در فضای مجازی استفاده کنند

حجت الاسلام گراوند، بر ضرورت انجام فعالیت های تبلیغی برای ارتقای معنویت در جامعه تأکید کرد و گفت: به علت شیوع ویروس کرونا، مبلغان از شیوه های نوین تبلیغی در فضای مجازی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام «محمد جواد گراوند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بیان داشت: مبلغان بومی شهرستان کوهدشت با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های تبلیغی را در مساجد و مناطق روستایی انجام می دهند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: بیشتر فعالیت های تبلیغی مبلغان با بهره گیری از فضای مجازی انجام خواهد شد.

 

وی به فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه صفر و ترویج و تبلیغ معارف الهی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: مهم ترین هدف در انجام این فعالیت ها روشنگری در جامعه به ویژه بین نسل جوان و ارتقای معنویت در جامعه است.

 

حجت الاسلام گراوند ترویج معارف قرآنی، بیان عقاید، اخلاق و احکام را از دیگر اهداف فعالیت تبلیغی مبلغان در ماه صفر عنوان و خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره، قرائت ادعیه و بیان مسائل شرعی از دیگر فعالیت مبلغان است.

 

وی با بیان اینکه ماه صفر بهترین زمان برای استفاده مخاطبان به‌ ویژه نسل جوان از فرصت‌های معنوی است، اذعان داشت: مبلغان با بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی در فضای مجازی باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

کد خبر 973293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha