بستری شدن ۹۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان البرز از روز گذشته تا امروز

فتحی با اعلام خبر بستری شدن ۹۱ نفر با علائم بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی البرز گفت: ۱۰ بیمار کووید ۱۹ نیز در طول ۲۴ ساعت گذشته جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند که مجموع جان باختگان به یک هزار و ۷۵ نفر در البرز می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در البرز گفت: ۹۱ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان البرز از روز گذشته تا امروز بستری شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: در جریان شیوع بیماری کرونا شاهد افزایش آمار بستری افراد بیمار در این خصوص از روز گذشته تا کنون بوده ایم و این در حالی است که از ابتدای شیوع بیماری ۱۶ هزار و ۸۶۴ نفر به این بیماری مبتلا شده اند. 

وی توضیح داد: در حال حاضر نیز ۴۸۲ نفر به صورت قطعی، احتمال و مشکوک در مراکز درمانی بستری و تحت درمان هستند که ۲۱۸ نفر از آنان ابتلائشان به این بیماری قطعی است. 

فتحی خاطرنشان کرد: ۱۰ بیمار کووید ۱۹ نیز در طول ۲۴ ساعت گذشته جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند که مجموع جان باختگان به یک هزار و ۷۵ نفر در البرز می رسد. 

 

 

کد خبر 973320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha