دیدار فرمانده ارشد ارتش در فارس با خانواده شهید مدافع حرم در جهرم

امیر رضایی فرمانده ارتش در استان فارس با خانواده شهید مدافع حرم «مجتبی ذوالفقار نسب» دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امیر «ابوالقاسم رضایی»، فرمانده ارتش در استان فارس با حضور در منزل شهید «مجتبی ذوالفقارنسب» با همسر و فرزندان این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

 

وی در این دیدار با گرامی داشت هفته دفاق مقدس یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی را گرامی داشت و بر تداوم مسیر این جان بر کفان تاکید کرد.

 

فرمانده ارتش در استان فارس با اشاره به رشادت های شهید «مجتبی ذوالفقارنسب» در دفاع از حریم اهلبیت (ع) افزود: راه و مسیر شهدا باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

رضایی با قدردانی از خانواده این شهید مدافع حرم، عاقبت بخیری با دعای خانواده معظم شهدا را، طلب کرد و گفت: در هر کجا که امنیتی حاصل شده به یقین قطره خون شهیدی در آن نقطه ریخته شده است.

 

به گزارش شبستان، شهید «مجتبی ذوالفقارنسب، یکی از تکاوران دلیر ارتش و رئیس رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر بود که در دفاع از حرم توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

 

وی هشتم خردادماه 56 در جهرم دیده به جهان گشود و پس از گذراندن تحصیلات متوسطه در این شهر، بهمن 1375 در دانشگاه افسری امام علی (ع) تهران پذیرفته و پس از اتمام دوره‌ افسری به ایرانشهر منتقل و به‌عنوان فرمانده گروهان مشغول به خدمت شد.

 

آن شهید پس‌ مدتی به عنوان مسئول شعبه آزمایش‌های مرکز پیاده در شیراز خدمت کرد و پس از آن به شوشتر منتقل و در آنجا ابتدا به‌عنوان جانشین گردان و سپس به‌عنوان مسئول رکن دوم تیپ 45 تکاور شوشتر مشغول به خدمت شد.

 

کد خبر 973345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha