افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان

سلمان‌زاده از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: اکنون ۱۲۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری هستند و ۲۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه با وضعیت بد حالی کامل به سر می‌برند.

«شکرالله سلمان‌زاده» ظهر امروز (شنبه 29 شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از آغاز موج دوم بیماری کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان خبر داد و اظهار کرد: اولویت کاری ما در حال حاضر مبارزه با کرونا ویروس است و نمونه‌گیری از تمام افراد مشکوک باید انجام شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان مردم و اصناف رو به کاهش است افزود: آزمایشگاه تشخیصی ما در حال حاضر در 2 شیفت در حال فعالیت است و پیشنهاد تشکیل شورای سلامت با محوریت کرونا در شهرستان نیز داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه موج دوم بیماری کرونا با موج نخست تفاوت دارد تصریح کرد: در موج اول برخی از استان‌های کشور درگیر این بیماری بودند اما اینک کل کشور در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

 

سلمان‌زاده از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و اضافه کرد: اکنون 128 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری هستند و 28 نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه با وضعیت بد حالی کامل به سر می‌برند؛ روز گذشته 42 مورد جدید به تعداد مبتلایان اضافه شده است.

 

وی خواستار تامین اقلام حفاظت فردی و تشدید آموزش عمومی به شهروندان برای استفاده الزامی از ماسک شد و تصریح کرد: در این بین نیاز است که بیمارستان‌های نفت و تامین اجتماعی نیز آمادگی لازم را برای همکاری با دانشکده علوم پزشکی آبادان داشته باشند.

 

کد خبر 973370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha