اجرای طرح شنبه های کتاب با معرفی کتاب «شهدا برای چه افقی جنگیدند»

امانی گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «شهدا برای چه افقی جنگیدند» به نویسندگی وحید جلیلی به صورت مجازی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) شهر بن معرفی شد.

«جواد امانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «شهدا برای چه افقی جنگیدند» به نویسندگی وحید جلیلی به صورت مجازی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) شهر بن معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: کتاب «شهدا برای چه افقی جنگیدند» با نثری ادبی و زیبا و با بیانی انتقادی دریچه ای نو از آن چه پس از جنگ تحمیلی هشت ساله در جامعه رخ داده را برای مخاطب بازگو می کند.

 

وی ابراز کرد: این کتاب 80 صفحه ای که از سوی نشر معارف منتشر شده، دارای 9 فصل مجزا است که «جنگی که بود، جنگی که هست»، «شهدا اینقدرها هم نازنین نبودند!»، «ارزش جنگ در جنگ ارزش ها» و «پالایشگاه اسلام ناب» از مهمترین فصل های این کتاب است.

 

امانی گفت: «دفاع مردمی و نهضت فرهنگی»، «حاشیه ای بر جنگ شهید»، «عبور از جنگ یک وجبی»، «عملیات مکمل» و «یاد شهدا و راه شهدا» عناوین دیگر فصل های این کتاب است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم‌النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه، رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد، احیای نقش این کتابخانه‌ها در ارتقا سرانه مطالعه و تعیین روش صحیح کتابخوانی متناسب با نیازها از جمله اهداف برگزاری طرح «شنبه‌های کتاب» است.

 

کد خبر 973385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha