​پزشکان، دندانپزشکان و ماماها طرف قرارداد تأمین اجتماعی می‌شوند

نصرتی گفت: در راستای طرح ملی همکاری پزشکان با بیمه تأمین اجتماعی پزشکان، دندانپزشکان و ماماها طرف قرارداد تأمین اجتماعی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد نصرتی» عصر امروز(شنبه 29 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی همکاری پزشکان با بیمه تأمین اجتماعی در استان گلستان اجرا می شود.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان ادامه داد: در راستای طرح ملی «همکاری پزشکان با بیمه تأمین اجتماعی» تمامی پزشکان، دندانپزشکان و ماماها می توانند در بخش درمان طرف قرارداد تأمین اجتماعی شوند.

 

وی اضافه کرد: پزشکان، دندانپزشکان و ماماها با مراجعه به سامانه www.ep.tamin.ir و ثبت درخواست همکاری با سازمان تأمین اجتماعی کشور می توانند به بیماران تحت پوشش خدمت رسانی کنند که در صورت داشتن امضای الکترونیک از طریق نظام پزشکی در پایان شب 95 درصد هزینه ویزیت به حساب آنها واریز می شود و در صورت نداشتن امضای الکترونیک 80 درصد هزینه ها به آنها تعلق می گیرد.

 

نصرتی بیان کرد: در حال حاضر ما در استان گلستان با یک هزار و 500 اعم از کلینیک و پارکلینیک پزشکان، دندانپزشکان و ماماها طرف قرارداد هستیم اما اجرای این طرح شرایط را برای همکاری پزشکان فراهم می کند و در نتیجه توزیع بیمار در سطح استان منطقی تر خواهد شد.

 

کد خبر 973408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha