پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به بیکاران شرایط کرونا در استان فارس

مختاری گفت: از اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹ حدود ۱۸۰ میلیارد تومان به بیکاران شرایط کرونا در استان فارس با محوریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهراب مختاری»، امروز (شنبه 29 شهریور) با اشاره به احیای اکثر مشاغل از دست رفته به دلیل شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: ۴۷۶ هزار کارگاه و واحد تولیدی در فارس در پی شیوع کرونا از بهمن سال قبل به ۴۰۲ هزار واحد تولیدی کاهش یافت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: با حمایت های ستاد ملی و استانی کرونا و تلاش فرمانداران و دستگاه های اجرایی و ... با هدف احیای مشاغل و بازگرداندن کارگران به کارهای سابق خود از این کارگاه ها حمایت شده اند.

وی اضافه کرد: تا کنون ۸۰ هزار کارگاه در استان فارس برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت شناسایی شده اند که ۵۰ هزار کارگاه برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند و تا کنون ۲۷۱ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و حمایتی پرداخت کامل شده است.

مختاری اعلام کرد: شیراز، مرودشت، کازرون، آباده، داراب و لارستان، اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و میراث فرهنگی در حوزه پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به مشاغل آسیب دیده از کرونا عملکرد مطلوبی داشته اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان فارس با محوریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: از اسفند ۹۸ تا خرداد 99 حدود ۱۸۰ میلیارد تومان به بیکاران شرایط کرونا در استان پرداخت شده است.

کد خبر 973451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha