معرفی کتاب در بستر فضای مجازی توسط مدیر کانون رسول الله هفشجان

کیوانی گفت: کتاب «فضائل صلوات» در قالب طرح ملی «شنبه های کتاب» با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله هفشجان در بستر فضای مجازی معرفی شد.

«محبوبه کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «فضائل صلوات» به نویسندگی «احمد ابن محمد حسینی» در قالب طرح ملی «شنبه های کتاب» با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی توسط مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله هفشجان در بستر فضای مجازی معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله مسجد رسول الله هفشجان ادامه داد: کتاب «فضائل صلوات» گزیده ای از روایات معصومین (ع) درباره صلوات بر پیامبر و اهل بیت گرامش (ع) است که از کتاب نفیس و گران سنگ «فضایل و شرح صلوات»، تألیف حکیم، فقیه و محدث بزرگوار مرحوم آقا سید احمد بن محمد الحسینی اردکانی اقتباس و جمع آوری شده است.

 

وی ابراز کرد: در بخشی از این کتاب آمده است: سزاوار است که منتظرین واقعی حضرت مهدی (عج) بسیار به یاد آن حضرت باشند و جمله «وَ عَجّلْ فَرَجَهُم» را بعد از هر صلوات فراموش نکنند؛ زیرا پس از هر صلوات دعای مستجابی ضمانت شده است.

 

کیوانی، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه، رونق‌بخشی به کتابخانه‌های مساجد، احیای نقش این کتابخانه‌ها در ارتقا سرانه مطالعه و تعیین روش صحیح کتابخوانی متناسب با نیازها را از جمله اهداف برگزاری طرح «شنبه‌های کتاب» عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله مسجد رسول الله هفشجان ادامه داد: طرح ملی «شنبه های کتاب» روزهای شنبه هر هفته با معرفی یک کتاب در مسجد رسول الله هفشجان برگزار می شود.

 

کد خبر 973513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha