اجرای آسفالت پلیمری در خیابان های اصلی جهرم

نظری از ترمیم خیابان های اصلی شهر جهرم با استفاده از آسفالت مرغوب پلیمری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «علیرضا نظری»، امروز (یکشنبه ۳۰ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای شهرداری جهرم در خصوص انجام پروژه های عمرانی، از آسفالت اکثر معابر اصلی این شهر در روزهای آینده خبر داد.

 

شهردار جهرم با اشاره به قرارداد شهرداری با سازمان شهرداری ها و دهیاری های استان فارس در خصوص آسفالت معابر اصلی شهر جهرم افزود: پس از کارشناسی فنی و تاییدیه معاونت فنی و شهرسازی در شهرداری جهرم تصمیم به اجرای آسفالت پلیمری گرفته شد که از مزایای فراوان نسبت به آسفالت معمولی بهره می‌برد.

 

وی با اشاره به افزایش طول عمر خط‌کشی و رنگ‌آمیزی و همینطور کم شدن استهلاک خودرو بر سطح آسفالت پلیمری گفت: از ویژگی‌های آسفالت پلیمری می‌توان به افزایش درجه عملکرد پی جی قیر، افزایش طول عمر و مقاومت در برابر شیار افتادگی، افزایش نقطه نرمی قیر و کاهش درجه نفوذ قیر طبق استانداردهای جهانی و ... نام برد.

 

نظری با اشاره به توزیع عادلانه آسفالت در سطح شهر جهرم بیان کرد: پس از سال‌ها روکش آسفالت معابر اصلی سطح شهر به صورت گسترده در حال انجام بوده که تقاضا داریم دیگر دستگاه‌های خدمت رسان با توجه به هزینه بالای اجرای آسفالت، از هم اکنون خدمات زیربنایی خود را انجام دهند تا در آینده شاهد از بین رفتن آسفالت خیابان ها نباشیم.

 

شهردار جهرم همچنین از اینکه شهروندان با شهرداری برای به پایان رساندن پروژه‌های عمرانی در محلات مختلف جهرم همراه هستند قدردانی کرد.

کد خبر 973585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha