برگزاری ۱۶ برنامه فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج) جهرم

جهانگیر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ۱۶ برنامه فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج) جهرم برگزار می شود.

«محسن جهانگیر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم، گفت: در سطح پایگاه های این حوزه مقاومت، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

فرمانده حوزه بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم از برپایی نمایشگاه جبهه و جنگ در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه ساعت 18 روز دوشنبه 31 شهریور آغاز به کار می کند.

 

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با شهدا با سخنرانی راویان دفاع مقدس، بیان کرد: این برنامه به همت پایگاه مقاومت «الغدیر» در فضای مجازی به اجرا در می آید.

 

جهانگیر از برگزاری همایش «رونق تولید؛ حمایت مردمی، خودباوری» با رویکرد هشت سال دفاع مقدس خبر داد و اذعان کرد: همایش مذکور با سخنرانی «غلامعلی احمدی صابری» فرمانده سپاه ناحیه جهرم روز دوشنبه 31 شهریور در مسجد «امام حسین (ع)» برگزار می شود.

 

وی از دیگر برنامه های روز نخست هفته دفاع مقدس را نشست روشنگری و بصیرت افزایی دفاع مقدس و اجرای سینما محله دفاع مقدس، آغاز اجرای طرح 40 کوی محبت و سرکشی از 40 خانواده شهدا و ایثارگران و تولید 40 استیکر از شهدای شهرستان جهرم و انتشار در فضای مجازی خبر داد.

 

 فرمانده حوزه بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم برگزاری شب شعر دفاع مقدس در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» با حضور شاعران آیینی را از برنامه های روز دوم هفته دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا در محوطه باز این امامزاده برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: در روز سوم هفته دفاع مقدس نیز برنامه هایی از جمله همایش «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس» با سخنرانی سردار «نورالله حسینی»، اجتماع بزرگ عاشوراییان با شعار «ما ملت امام حسینیم» در مسجد «امام حسین (ع)» و نشست روشنگری و بصیرت افزایی دفاع مقدس را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

 

جهانگیر همچنین از همایش تخصصی «دفا مقدس و اهلبیت (ع)» با سخنرانی حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» امام جمعه جهرم خبر داد که روز پنجشنبه سوم مهرماه در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی امنیت محله و طرح تعامل با ناجا در سالن فرمانداری ویژه جهرم در روز شنبه پنجم مهرماه، خاطرنشان کرد: همچنین یادواره شهدای پایگاه الغدیر با سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه جهرم روز یکشنبه ششم مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

کد خبر 973601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha