دفاع مقدس  فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب است که باید بیشتر به مصداق مفهوم آن عمل کنیم

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تجدید بیعت با امام و شهدا در محافلی به اسم شهدا بار مسئولیت انسان را چندبرابر می کند و اگر انحرافی ،فاصله ای وجود دارد با شهدا بیعت کنیم که زندگیمان انقلابی شود.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: اگر امروزه اقتدار،امنیت و آرامش جامعه حاکم است بخاطر رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام بوده است.

 

وی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت و آرمانهای انقلاب است که باید بیشتر به مصداق مفهوم آن عمل کنیم.

 

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به شیوع ویروس کرونا ومقارن شدن با برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود امیدواریم با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی به زودی از شر این ویروس منحوس خلاص شویم. 

کد خبر 973606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha