اجرای ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد کاشان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برنامه های هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

دکتر محمد ناصحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با گرامی داشت چهلمین سال گشت دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیش از ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی با همکاری بخش های مختلف دانشگاه به ویژه بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی طی ۱۰ روز آینده در این واحد دانشگاهی اجرا خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: آذین بندی و فضاسازی متناسب ایام حزن و عزای آل الله و هفته دفاع مقدس در فضای دانشگاهی به ویژه مزار مطهر سه شهید گمنام مدفون در این واحد دانشگاهی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی سرهنگ پاسدار جواد نائینی در روز چهارشنبه دوم مهرماه ۹۹ از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

 

ناصحی در ادامه بیان داشت: برگزاری ۸ مسابقه ویژه فرهنگی ورزشی در ۸ شب توسط اداره ورزش و تربیت بدنی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، برپایی نمایشگاه عکس کاشان در آیینه دفاع مقدس در دانشکده تحصیلات تکمیلی، دیدار از خانواده معظم شهدا، و تجلیل از پدران و مادران شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه از دیگر برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در این دانشگاه است.

 

وی افزود: همچنین تهیه، تنظیم و تقدیم تابلوی نمادین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و چهار شهید دانشجوی این دانشگاه و نصب در اتاق های اداری این دانشگاه از دیگر برنامه های دانشگاه در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

دبیر شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ادامه اظهار داشت: آیین  رونمایی از کتاب تفسیر سوره مبارکه شوری به قلم حجت  الاسلام و المسلمین ماشاءالله صدیقی از دیگر برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

ناصحی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزش های انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: جنگ به تعبیر امام راحل عظیم الشان ره یک گنجینه تمام ناشدنی و در تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی تابلوی افتخارات ملت بزرگ ایران است، لذا تکریم و پاسداشت آن وظیفه ای بزرگ به دوش آحاد جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی است./

کد خبر 973607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha