قدرت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی یادگار دفاع مقدس است

سردار کارگر با بیان اینکه مهمترین دستاوردی که در دفاع مقدس رقم خورد، «ما می توانیم» بود گفت: قدرت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی یادگار دفاع مقدس است .

سردار بهمن کارگر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه امروز گفت: مهمترین دستاوردی که در دفاع مقدس رقم خورد، «ما می توانیم» بود. این جمله قوی ترین مولفه و مهمترین مولفه برای مردم است که همچنان باقی مانده و ثابت می کند که ما می توانیم بر روی پای خود بایستیم و  با تکیه بر امکانات و توان خود حرکت کنیم.

 

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  افزود: در دفاع مقدس استقلال و روی پای کار خود ایستادن و متکی به خود بودن مهمترین مولفه است که همچنان در جامعه امروز باقی مانده است و امروز نیز شاهد عینیت یافتن این صفت در جامعه هستیم. این همان خودباوری است که در مردم ما به وجود آمده است و مهمترین موضوعی است که همچنان باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: ورود جوانان ما به تمام حوزه های علم و فناوری، هسته ای و موفقیت آنها در این حوزه ها نشانه ای از خودباوری از دفاع مقدس محسوب می شود که همچنان پایدار باقی مانده است.

 

سردار کارگر با اشاره به مقاومت کشور در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ما در آغاز جنگ تحمیلی در اوج ضعف بودیم که دشمن به ما حمله کرد و ما هرگاه ضعیف شویم، دشمن خود را برای حمله به ما قوی می کند اما امروز جمهوری اسلامی در جایگاه قدرت و مقاومت قرار دارد و این مولفه یادگار دفاع مقدس است./

کد خبر 973712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha