اجرای ۱۹ پروژه آبرسانی به مناطق محروم استان زنجان

سردار جهانبخش کرمی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: به همین منظور ۱۹ پروژه آبرسانی به مناطق محروم استان زنجان به همت بسیج سازندگی اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در نشست خبری به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و عجز استکبار جهانی در مقابل نظام جمهوری اسلامی، توطئه جنگ نابرابر صدام و ایران به اجرا درآمد.

 

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه جنگ تحمیلی هشت سال به طول انجامید و رزمندگان اسلامی جانانه در برابر رژیم بعثی عراق ایستادگی کردند، افزود: پیروزی ایران در این جنگ با توکل به خدا، نقش امام راحل و حضور مردم با روحیه عاشورایی در جبهه های حق علیه باطل بود.

 

وی با اشاره به اینکه زیبایی های دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر است، ادامه داد: ملت ایران تابلوی زیبای ولایتمدار را در برابر مردم جهان به نمایش گذاشتند.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان به نقش جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: به دلیل ارتباط ویژه ای که بین امام راحل و جوانان بود، این رزمندگان به عنوان خط شکن در صف مقدم جبهه بودند.

 

به گفته سردار جهانبخش ایثار، عشق، ایمان و باورهای دینی جوانان در آن دوران موجب شکست دشمنان شده است.

 

وی، با اشاره به وجود وحدت بین نیروهای مسلح در دوران دفاع گذشته و امروز، تصریح کرد: لشکر گردان‌های سپاه و بسیج استان زنجان در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان است.

 

این مقام مسئول اولویت بسیج را محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس که با شعار« ما قوی هستیم» آغاز می شود، 19 پروژه آبرسانی به مناطق محروم جامعه اجرایی می شود.

 

سردار کرمی، با بیان اینکه با توجه به شرایط امروز و شیوع کرونا ویروس در جامعه ایران و دنیا ، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای مجازی اجرا می شود.

 

وی یکی از برنامه های شاخص این هفته را دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس خواند و گفت: یکی از برنامه های مهم استان که سال آینده اجرا می شود کنگره سه هزار و 500 شهید استان است که کمیته های زیرمجموعه تشکیل شده است و از رسانه های استان هم درخواست می شود تا در انعکاس این رویداد مهم همراهی کنند.

 

این مقام مسئول به رزمایش کمک مومنانه با فرمان مقام معظم رهبری در استان نیز اشاره کرد و گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد به مراکزی جهت تهیه و توزیع اقلام غذایی تبدیل شدند و در یوم العباس نیز شاهد رزمایش کمک مومنانه در دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی بودیم.

کد خبر 973717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha